torsdag 14. februar 2008

Man vet at man har hatt en dårlig drøm når man våkner med neseblod

I natt hadde jeg en dårlig drøm. Jeg ble rammet av et typisk byråkrati-drama. Jeg sto å ropte etter oppmerksomhet og hjelp, men ingen hørte meg. Alle så rett forbi meg. Jeg ble riktig sint og begynte å gråte. Og alt var bare et totalt kaos. Så våkner jeg. 06.58. 2 minutter før ringeklokka skulle ringe. Jeg hadde vondt i hodet og jeg kjente at jeg var helt frustrert. Drømmen gled over i min våkne tilstand. Så begynte jeg å blø neseblod. Jeg kan ikke huske sist jeg blødde neseblod.

2 kommentarer:

SOLveig sa...

hadde faktisk samme opplevelsen for ikke så lenge siden..
våkna me neseblod.
det e da man lure på om man skal begynne å ta ting litt mer med ro...

Anonym sa...

Savne nye innslag i bloggen din! =)